tirsdag den 10. maj 2016

TAK Farum messen 2016

Tak til alle som som besøgte min stand og tak til jer som handlende hos mig på Farum messen. Det var en rigtig god weekend, dejligt og hyggeligt at tale med jer. 

Der var flere af jer der gerne ville besøge mig privat, i er velkommen til at ringe og lave en aftale, jeg er tilbage i september måned. 

Flere af jer er også interesseret i Farums miniforening

Mødetider for efteråret.
Onsdag den 24. august 2016
Torsdag den 22. september 2016
Mandag den 10. oktober 2016
Tirsdag den 15. november 2016
Torsdag den 8. december 2016 Julemøde

Vil du gerne følges kan du ringe til mig, jeg bor på Frederiksberg og tager toget

Jeg håber at se nogle af jer til Skørping messen 17 & 18 september. 


Min shop er lukket og åbner igen 1. september 2016





God sommer til alle 
Knus
Wyrna