søndag den 16. juni 2013

Bestilling - Fragt - Betaling


Bestilling
Du kan skrive en mail til mig på wyrnac@hotmail.com
eller
ringe til mig på 41 65 29 22 - mandag eller onsdag kl. 8-9
Husk at vælge fragt, se nedenstående.

Lagerpolitik

Mine produkter er billige i forhold til resten af markedet, da jeg er en lille forhandler og har valgt ikke at have noget stort varelager. Det har den betydning, at jeg kun bestiller varer hjem en gang om måneden, netop for at holde de lave priser. 

Det betyder, at du skal have bekræftet din bestilling inden følgende bestillings datoer

Jeg afgiver ordre 7. oktober derfor skal jeg have din ordre senest 6. oktober
Jeg afgiver ordre 11. november derfor skal jeg have din ordre senest 10. november. (Hvis, du skal have jule varer skal de bestilles med her).

Står du og savner noget du ikke kan finde i min webshop, så spørg, måske jeg kan skaffe det til dig

Fragt i Danmark
Jeg sender dine varer med post Danmark. Du kan vælge mellem flere muligheder,
Som brev, varer under 2 kg kan sendes som økonomibrev, her er det vægten der bestemmer fragtprisen.
Dine varer er ikke forsikret.

Eller
Postpakke med omdeling, pakken afleveres direkte til dig, kr. 86,00
Din pakke er forsikreret og du kan følge den via Track og Trace

Eller
Du kan afhente din pakke i posthus, i en postbutik eller i døgnposten, kr. 70,00
Din pakke er forsikreret og du kan følge den via Track og Trace

Jeg bor i København, har du mulighed for selv at hente på min private adresse, er du velkommen til det. 


Betaling
Du betaler først når din ordre er bekræftet fra mig og forsendelses type er valgt.
Jeg modtager betaling via bankoverførsel eller paypal.